http://www.graphicsgrotto.com/animatedgifs/borders/dividers/images/agbdmisc39.gif
  • မွန္ကန္တဲ႕ ဆံုးၿဖတ္ခ်က္ေတြ ခ်နိဳင္ေနၿပီၿဖစ္တဲ႕ လိွဳင္းတို႕ အသက္အရြယ္ေတြမွာ... ခံစားခ်က္ေတြ အၿပင္ ဦးေနွာက္ကိုပါ ထည့္သြင္း စဥ္းစားၾကည့္မယ္ဆိုရင္ လိွဳင္းရင္ထဲမွာ.. သူ႕အတြက္ အေၿဖဆိုတာ ေသခ်ာေနၿပီး သားေလ..။[...]

  • တစ္ကယ္ဆို ေမာင္နဲ႕ ကၽြန္မက အယူဆၿခင္းမတူ၊ ခံယူခ်က္ၿခင္း မတူနဲ႕ အတိုက္အခံေတြ မ်ားစြာ ထဲကပဲ ခ်စ္သူၿဖစ္ခဲ႕ ၾကသူေတြပါ။ ေမာင္နဲ႕ ကၽြန္မတို႕နွစ္ဥိး ဆံုၿဖစ္ၾကတဲ႕ ၾကည္နူးရတဲ႕ အခ်ိန္ဆိုတာ..[...]

  • ကၽြန္ေတာ္ မေန႕ တစ္ေန႕မွ နားလည္လာေသာ လူ႕ေလာက အေၾကာင္းအရာ တစ္ခ်ိဳ႕ကိုေတာ့ အံၾသစရာ သူကေလးက လက္ပြန္းတနီး ရင္းနွီး ကၽြမ္းဝင္ေန တက္သည္။ ကေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕ လိုအင္ ဆႏၵေတြကို ၿမိဳသိပ္နိုင္စြမ္း ရွိလွတာ သူကေလး က်င္လည္ ရတဲ႕ ဘဝေပး အေၿခေနေၾကာင့္ဟု[...]

  • ေပ်ာက္ဆံုးသြားတဲ႕ ေႏြးေထြးမွဳေတြေအးစက္သြားတဲ႕ စကားလံုးစိမ္းစိမ္းေတြအစား ဟိုအရင္လိုပဲ သူထက္ငါအၿပိဳင္ စကားနိဳင္လုရင္း [...]

Wednesday, May 18, 2011

ကၽြန္မဘဝရဲ႕ ...အရင္းနွီးဆံုး " တစိမ္း တစ္ေယာက္ "

သူမ်ားေတြနဲ႕ မတူ ထူးထူးၿခားၿခား သူနဲ႕ ကၽြန္မ ဆံုစည္းခဲ႕ၾကတာ ဆန္းတယ္လည္း မဟုတ္။ မဆန္းၾကယ္ေသာ သာမန္ေတြ႕ဆံုမွဳ တစ္ခုကေန ပဲအစၿပဳခဲ႕ ၾကတယ္။ လူေတြ အမ်ားၾကိး ထဲမွာမွ သူက ထူးထူးၿခားၿခား တစ္သီးတစ္သန္႕ ရွိေနတက္တဲ႕ သူက ကၽြန္မပတ္ဝန္းက်င္က ရွိေနၾက သူေတြနဲ႕ ဆန္႕က်င္ၿပီး ခပ္တန္းတန္း ရွိေနလို႕ကိုပဲ ကၽြန္မ သူ႕ကို သတိထားမိခဲ႕ တာပဲ ၿဖစ္ပါတယ္။ သူမ်ားေတြနဲ႕ မတူဘူးလို႕ ကၽြန္မ ယူဆထားတဲ႕ သူ႕မွာ တစ္ကယ္လဲ သူမတူတဲ႕ အရည္ခ်င္းေတြနဲ႕ သူနဲ႕ စကားေၿပာ မိတဲ႕ အခ်ိန္မွာ ကၽြန္မ ေကာက္ခ်က္ ခ်မိခဲ႕ရတယ္ေလ။


စကားအရာမွာ ကၽြမ္းက်င္ လိမၼာစြာ ေၿပာဆို တက္ပါတယ္ဆိုတဲ႕ ကၽြန္မေတာင္မွ ေတာ္ေတာ္ေလး သတိထားၿပီး ေၿပာရတဲ႕ အေနအထား မ်ိဳးနဲ႕ သူက စကားအရာမွာ ကၽြမ္းက်င္ ေနလိုက္တာ။ သူနဲ႕ စကားေၿပာတိုင္း ကၽြန္မကို မသိမသာ တစ္မ်ိဳး၊ သိသိသာသာ တစ္မ်ိဳးနဲ႕ သူနားလည္ ထားတဲ႕ သူဘဝရဲ႕ ခံယူခ်က္ေတြ၊ သူရဲ႕ တစ္စံုတစ္ရာ ကိုအၿမဲပဲ ေလးေလး နက္နက္ ေတြးဆ တက္ပံုေလးေတြ ဖြင့္ေၿပာရင္း သူက ကၽြန္မကို စကားအရာမွာ သိမ္းသြင္း ေခါင္ေဆာင္ နိဳင္တာ တစ္ကယ္ေတာ့ မဆန္းပါဘူးလို႕ သူနဲ႕ သိကၽြမ္းတာ ၾကာေလေလ ၿဖတ္သန္းရတဲ႕ ဘဝ အေၿခေန တစ္ခုေပၚမွာ သူနားလည္ထားတဲ႕ အေနအထားေတြကို သံုးသပ္ရင္း ကၽြန္မနားလည္ လာခဲ႕ရတယ္။ 


ကၽြန္မထပ္ အသက္အားၿဖင့္ အနည္းငယ္သာ ငယ္ေသာ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ အေနနဲ႕ သူကို ကၽြန္မ မေလးစားပဲ ေနလို႕မရေအာင္ပဲ သူက အရည္ခ်င္းေတြ ရွိေနတဲ႕ လူငယ္တစ္ေယာက္ အၿဖစ္နဲ႕ေပါ့။ တစ္ခါတစ္ေလ ေတာ့လည္း သူက စကားလံုး ဆန္းဆန္းေတြနဲ႕ လူၾကီး တစ္ေယာက္လို ဒသန ဆန္ဆန္ စကားေတြ ေၿပာတက္ၿပီး က်န္တဲ႕ အခ်ိန္ ေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ား မွာေတာ့ သူက တစ္ကယ့္ ကေလးငယ္ တစ္ဦးလို အၿပစ္ကင္းစင္စြာ ရိုးရိုးသားသားနဲ႕ အၿမဲတမ္း ကၽြန္မရယ္ေမာ ေစရန္ အတြက္ဆိုၿပီး ဟာသေတြ မရိုးေအာင္ ေၿပာတက္တဲ႕ လူငယ္ေလး တစ္ေယာက္ အၿဖစ္နဲ႕ ရွိေနတက္ ၿပန္တယ္။



သူေရာ ကၽြန္မပါ နွစ္ေယာက္ စလံုး သတိမထား မိလိုက္ခ်ိန္မွာပဲ တစ္ေယာက္ နဲ႕တစ္ေယာက္က နားလည္မွဳ ေတြဖလွယ္လို႕ ေတာ္ေတာ္ေလး ရင္းနွီးကၽြမ္းဝင္ ခဲ႕ၾကတာ နွစ္ဦးသား နွလံုးသား ၿခင္းမေၿပာပဲ နားလည္မိခဲ႕ ၾကတဲ႕အခ်ိန္ ကစလို႕ေပါ့။ ေပ်ာ္ရြင္စရာ၊ စိတ္လွဳပ္ရွား စရာ၊ ရင္ခုန္စရာ ေတြထံုမြမ္းတဲ႕ ခ်စ္ၿခင္း သံဇဥ္ တစ္ခုနဲ႕ အတူ မေမွ်ာ္လင့္တဲ႕ အခ်ိန္ မေမွ်ာ္လင့္တဲ႕ အေၾကာင္းအရာ ေတြနဲ႕ ကၽြန္မကို သူက ၾကည္နဴးမွဳ ေတြ အၿမဲတမ္း မရိုးေအာင္ ေပးစြမ္း နိဳင္သူ တစ္ဦး အၿဖစ္နဲ႕ ခ်စ္ၿပခဲ႕တယ္။ သံဇဥ္ေတြ တီးခတ္ၿပိး သူ႕ရဲ႕ အသံခ်ိဳၿမၿမ ေအာက္မွာ ေကာင္းကင္က ၾကယ္ရိပ္မၿမင္ လရိပ္မထင္ပဲ အလွဆံုး ၿဖစ္ခဲ႕ရတယ္။ 


ခ်စ္ၾကသူတို႕ရဲ႕ အစဥ္အလာ အတိုင္း ကၽြန္မနဲ႕ သူ ၿဖဴစင္တဲ႕ နွလံုးသားေတြနဲ႕ ရိုးသားစြာ ခ်စ္ကၽြမ္း ဝင္ခဲ႕ၾကတယ္။ တစ္ခါတစ္ခါ လည္း စိတ္ေကာက္ၾက၊ ရန္ၿဖစ္ၾက၊ ၿပီးတာ့လည္း ၿပန္ခ်စ္လိုက္နဲ႕ အခ်ိန္ေတြ ကုန္မွန္းမသိ ကုန္ဆံုးရင္း အဲဒီလိုနဲ႕ သူနဲ႕ ကၽြန္မ။ အမည္နာမ တစ္ခုအေနနဲ႕ ကဗ်ာမဆန္ပဲ ကၽြန္မရဲ႕ အတည္လိုလို စသလိုလို နမ္စား တစ္ခုအၿဖစ္ " ခ်စ္ " လို႕ကၽြန္မ သူ႕ကို ေခၚတိုင္း အၿပံဳးေတြနဲ႕ ေက်နပ္တက္တဲ႕ သူ႕မ်က္နွာက ပံုရိပ္ေတြ ၿမင္တိုင္း ရင္မွာ ၾကည္လင္တဲ႕ စမ္းေခ်ာင္း ေလးတစ္ခု ၿဖတ္သန္း စီးဆင္းရသလိုပဲ သူ႕အၿပံဳးေတြဟာ ၿမင္ရသူ ရင္ကို ေအးၿမေစ ပါတယ္။ 


အၿမဲတမ္း လြဲေန တက္တဲ႕ ကၽြန္မရဲ႕ အၿဖစ္ေတြ ၿမင္တိုင္း မခ်ိတင္ကဲ ေလသံတစ္မ်ိဳးၿဖင့္ " မ ကေတာ့လုပ္ၿပီ၊ မ ကေတာ့ ၿဖစ္ရမယ္ " လို႕ အၿပစ္တင္တယ္ လည္းမဟုတ္၊ မခ်ိတင္ကဲ ေရရြတ္လို႕ ကၽြန္မရဲ႕ အမွားေတြကို ေထာက္ၿပၿပိး ဘယ္လိုေလး ဆိုရင္ေကာ ဆိုၿပိး တစ္ဖက္လွည့္နဲ႕ ကၽြန္မကို အမွန္ၿပင္ေပး တက္တဲ႕ သူ။ ကၽြန္မ စိတ္ညစ္တိုင္း ေပ်ာ္စရာ ရွာေဖြေပးတက္တဲ႕ သူ႕က ၾကံၾကံဖန္ဖန္ ကၽြန္မရယ္ေမာ နိဳင္ဖို႕ဆိုၿပိး ဟာသ စာေတြ ေရြးဖတ္တက္တဲ႕ သူ။ ကၽြန္မ မ်က္နွာကို ၾကည့္မွန္ တစ္ခ်က္လို အရိပ္ တစ္ၾကည့္ၾကည့္ ရွိေနတက္တဲ႕ သူကိုယ္တိုင္ စိတ္ညစ္တဲ႕ အခါမ်ိဳးမွာ ကၽြန္မကေတာ့ သူနဲ႕အတူ လိုက္ငို လိုက္ရံုမွ တပါး အၿခားမရွိ ဆိုသလို သူကို နွစ္သိမ္႕ ေပးနိဳင္မွဳေတာင္ မရွိတဲ႕ ညံ႕ဖ်င္းသူ တစ္ေယာက္ အေနနဲ႕ေပါ့။ 
 

တစ္ခါ တစ္ရံ အေၾကာင္း အရာ ေတြထိပ္တိုက္ ေဆြးေႏြးပြဲ ေတြမွာ မသိမသာ ေရွာင္ ထြက္ေလ့ ရွိတဲ႕ ကၽြန္မရဲ႕ အက်င့္ကို အလြတ္ ရေနတဲ႕ သူက " လက္တစ္လံုးၿခား စကားေၿပာ ကၽြမ္းက်င္တိုင္း ေရွာင္ထြက္တယ္ "လို႕ အၿမဲတမ္း ခြင့္လြတ္ ၿပံဳးေတြနဲ႕ ၿပံဳးေန တက္တဲ႕သူ။ ခ်စ္ၾကၿပီ ဆိုေတာ့လည္း နီးနိဳင္ဖို႕ ေမွ်ာ္လင့္ဖို႕ စိတ္ကူးေတြ ယဥ္မိရင္း ၾကိဳးစား မိတဲ႕အခါ အခ်စ္နဲ႕ ဘဝ ထပ္တူ မၾကတဲ႕ ေလာက သဘာဝ အတိုင္း ၿပသနာေတြက တံတိုင္းအၿဖစ္ ကာစီးထား ၾကတယ္ေလ။ အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာ တံတိုင္းေတြ ထဲမွာမွ ခက္ခဲၿပိး ခ်ိဳးၿဖတ္ဖို႕ မလြယ္တဲ႕ တံတိုင္းၾကီးတစ္ခု သူနဲ႕ ကၽြန္မၾကား ကာရံထားမွေတာ့ ကၽြန္မနဲ႕ သူ ပူေဆြးၾက ရံုမွ တစ္ပါး အၿခား မရွိေတာ့ေလၿပီေလ။ ကၽြန္မတို႕ နွစ္ေယာက္ရဲ႕ ေတြ႕ဆံုမွဳ ေတြဟာ အရင္လို မခ်ိဳၿမိန္ ေတာ့သလို၊ ဟိုအရင္လို ေပ်ာ္ရြင္ ၾကည္နူးဖြယ္ လဲ မေကာင္းေတာ့ဘူး။ 


ၿပသနာေတြ အေၿခတင္နဲ႕ မ်က္ရည္ေတြက ကၽြန္မနဲ႕ သူၾကားမွာ အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္ၾကာ ေနရာ ယူခဲ႕ၾကၿပီေလ။ တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ နွစ္သိမ္႕ဖို႕ စကားလံုးေတြ ရွာမရပဲ ေသာကထဲမွာပဲ တစ္ဝဲလည္လည္ ၿဖစ္ေနတဲ႕ သူနဲ႕ ကၽြန္မ။ ဘယ္လို အေၾကာင္းအရာ၊ ဘယ္လို ကိစၥ မ်ိဳးပဲ ရွိရွိ ကိုယ္ကိုကိုယ္ စိတ္ခ်မ္းသာ ေအာင္ေနပါလို႕ သူက အၿမဲ ေၿပာတက္သလို၊ မၾကာခဏ မ်က္ရည္ေတြနဲ႕ ငိုေနတက္တဲ႕ ကၽြန္မကိုလည္း စိတ္ဆင္းရဲေအာင္ ေနရပါ့မလားလို႕ အၿပစ္တင္ ေၿပာဆိုတက္တဲ႕ သူ။ ကၽြန္မရဲ႕ မ်က္ရည္ေတြ ၿမင္တိုင္း ေဒါသေတြနဲ႕ ရုတ္တရက္ " သူေသသြားရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ " တဲ႕ ။ 


" သူနဲ႕ အတူ လိုက္ေသရဲ လို႕လား " တဲ႕။"  ေသတဲ႕ သူက ေသသြားၿပီ။ က်န္ခဲ႕တဲ႕ သူက ေနတက္ေအာင္ ေနဖို႕ ၿပင္ဆင္ရမွာ မဟုတ္ဘူး လား " ရယ္လို႕ မခ်ိတင္ခဲ အၿပစ္တင္ ေရရြတ္ တက္တဲ႕သူ။ အေတြးေတြ ထဲမွာ ခါးေနေအာင္ သူနဲ႕ ေဝးရမွာ ေၾကာက္တဲ႕ ကၽြန္မ အဖို႕ ငရဲတစ္မွ် ပူေလာင္တဲ႕ ညေတြ အမ်ားၾကိး ၿဖစ္လာခဲ႕တယ္။ တစ္ကယ္ေတာ့ ကၽြန္မနဲ႕ သူ ရင္ထဲမွာ တူညီတဲ႕ ဆႏၵ တစ္ခု မတိုင္ပင္ရပဲ ရွိေနခဲ႕တာက " မၿဖစ္နိဳင္ဘူး ထင္လို႕ လက္ၿပ နွဳတ္ဆက္ ခဲ႕ၿဖစ္ရင္ေတာင္ မိတ္ေဆြ အၿဖစ္္ ရွိေနၾကမယ္ " ဆိုတဲ႕ အသိေလးပါပဲ။  အမုန္းမရွိတဲ႕ ကၽြန္မတို႕ နွစ္ဦးအတြက္ လမ္းခြဲလည္း လြမ္းေနခြင့္ေတာ့ ရွိၾကတယ္ေလ။ 

ၿဖစ္ေစခ်င္တဲ႕ အတိုင္း ၿဖစ္မလာတဲ႕ အခါ ၿဖစ္လာတာကို လက္ခံေပးဖို႕ ကၽြန္မတို႕ ၾကိဳးစားရမယ္ေလ။ ခြဲခြာ ရသည့္တိုင္ေအာင္ ဆံုစည္းခြင့္ေပးတဲ႕ ကံၾကမၼာ ကို ေက်းဇူးတင္ရမယ္။ အလိုခ်င္ဆံုး အရာတစ္ခုကို ဆံုးရွံဳး ၿပိးသြားမွေတာ့ လိုခ်င္တဲ႕ အရာေတြ မရတာတဲ႕ ဒဏ္ကို ခံနိဳင္ရည္ရွိတဲ႕ သူေတြ အၿဖစ္နဲ႕ သူနဲ႕ကၽြန္မ နားလည္မွဳ ယူၿဖစ္ခဲ႕ ၾကတယ္။ တစ္ခါတစ္ခါမွ မဟုတ္ဘူး အၿမဲတမ္း ရင္ထဲက ဆန္႕က်င္ဖက္ အရာေတြနဲ႕ပဲ ရွင္သန္ ခဲ႕ရတဲ႕ ကၽြန္မ အတြက္ အမွန္တစ္ကယ္ ရင္ထဲက ဆႏၵေတြကိုေတာ့ လစ္လွ်ဴရွဴ ထားရတာ အက်င့္တစ္ခုလို ေတာင္ၿဖစ္ေန ခဲ႕ၿပီေလ။ ကၽြန္မတို႕ နွစ္ေယာက္ရဲ႕ လက္ရွိ အခ်ိန္ေလးေတြကို တန္ဖိုးထား ဖို႕ပါ။ 

ဆံုနိဳင္ဖို႕ ခဲယဥ္းလွတဲ႕ လူေလာကၾကိးမွာ အထူးသၿဖင့္ ကုိယ္က ခ်စ္ရတဲ႕သူ၊ ကိုယ္ကို ၿမတ္နိဳးတဲ႕ သူနဲ႕ ေနခြင့္ရတဲ႕ အခိုက္တန္႕ေလး၊ ဆံုစည္းခြင့္ ရတဲ႕ အခ်ိန္ ခဏေလး ကိုဘာမဟုတ္တဲ႕ စိတ္ညစ္ စရာေတြနဲ႕ အခ်ိန္ ကုန္ေစ ရမွာလဲေနာ္။ ကၽြန္မတို႕ ရဲ႕ အသက္ရွဳ သံေတြမရပ္ ေသးသ၍၊ ရင္ခုန္သံေတြ ေႏြးေနသ၍ ခ်စ္ေနခြင့္ေတာ့ ရွိၾကတယ္ေလ။ အနည္းဆံုးေတာ့ ကၽြန္မတို႕ နွစ္ေယာက္မွာ ၿပန္လည္ ေတြးေတာ စရာ၊ လွပတဲ႕ အခ်ိန္ေကာင္းေတြ၊ အတိတ္ေလးေတြ က်န္ရစ္ နိဳင္မယ္ေလ။ ဘယ္အခ်ိန္ပဲ ေတြးေတြး အၿမဲတမ္း ေႏြးေနမယ့္ ခ်စ္ၿခင္း တစံုတရာ ရွိေနမယ္ ဆိုရင္ နီးၿခင္း၊ ေဝးၿခင္း ဆိုတာ ပညတ္ တစ္ခု အေနနဲ႕ပါပဲ။ 

အဆိုးဆံုး ေတြးၿပီး အေကာင္းဆံုး ၿပင္ဆင္ လိုက္တဲ႕ အခ်ိန္မွာ ကၽြန္မရင္ထဲက ေသာကေတြေရာ အပူေတြေရာ လြင့္စင္ ပေပ်ာက္သြားခဲ႕ရတယ္။ လက္ရွိ အခ်ိန္ေလးကိုပဲ ကၽြန္မေရာ သူပါ တန္ဖိုးထားလို႕ အေကာင္းဆံုး ၾကိဳးစား ၾကတဲ႕ အခါ ကၽြန္မတို႕ရဲ႕ လွပတဲ႕ အခ်ိန္၊ ေပ်ာ္စရာ အတိၿပိးတဲ႕ ကာလ တစ္ခုကို ၿပန္လည္ ေရာက္ရွိ သြားသလိုပါပဲ။ ပိုင္ဆိုင္ဖို႕ မၾကိဳးစားတဲ႕ အခါ မဆံုးရွံဳးဘူး ဆိုတဲ႕ အသိ၊ နီးဖို႕ မၾကိဳးစားလို႕ ဘယ္ေတာ့မွ မေဝးၾကမယ့္ ကၽြန္မတို႕ နွစ္ေယာက္ အတြက္ အၿမဲတမ္း နွလံုးသားခ်င္း နီးေန ၾကမွာေတာ့ အမွန္ပဲေလ။ နီးဖို႕ ၾကိဳးစားရင္း ေဝးသြားၾကတဲ႕ ခ်စ္သူ ေတြထပ္ဆာရင္ ေဝးမွာဆိုးလို႕ နီးဖို႕ မၾကိဳးစားတဲ႕ ကၽြန္မတို႕ နွစ္ေယာက္ အတြက္ ဘယ္ေတာ့မွ မေဝးၾကဘူး ဆိုတဲ႕ အသိက ကၽြန္မတို႕နွစ္ေယာက္ ဆီမွာ ခိုင္မာ ေနလွ်က္။


သူနဲ႕ ကၽြန္မ အတြက္ ကာရံထားတဲ႕ တံတိုင္း အမ်ိဳးစားက ၾကိးမား လြန္းေနတာက တစ္ေၾကာင္း၊ ဖ်က္ဆီးေက်ာ္ ၿဖတ္ဖို႕ မၿဖစ္နိဳင္တဲ႕ တံတိုင္း အမ်ိဳးစား ဆိုတာထပ္ မၿဖတ္သင့္တဲ႕ တံတိုင္း ၿဖစ္ေနတာ ကတစ္ေၾကာင္း ဆံုစည္းရမွ မဟုတ္လဲ လမ္းခြဲရလည္း တစ္ေယာက္အေပၚ တစ္ေယာက္ နားလည္မွဳ အရွိၾကဆံုး လူသားေတြ အၿဖစ္၊ တစ္ေယာက္အေၾကာင္း တစ္ေယာက္ အသိဆံုး လူသားေတြ အၿဖစ္ ရိုးသားမွဳ၊ ပြင့္လင္းမွဳ ၊စာနာမွဳ ေတြနဲ႕ ခ်စ္ၿခင္းေတြ အၿပည့္၊ နားလည္မွဳ အရွိဆံုး ဆိုတဲ႕ အရင္းနွီးဆံုး တစိမ္း တစ္ေယာက္ အၿဖစ္နဲ႕ သူနဲ႕ ကၽြန္မရဲ႕ ေန႕ရက္ေတြဟာ အဓိပၸါယ္ ပိုရွိလာခဲ႕တယ္။ 

အဲလိုအခါ မ်ိဳးမွာ ေမးေနၾကတဲ႕ စကား အတိုင္း သူဆီက " သူေသရင္ လိုက္ေသမွာလား " လို႕ေမးတဲ႕ အခါ " ဘာလို႕ ေသရမွာလဲ မေသနိဳင္ပါဘူး၊ အဲလို လိုက္ေသ လိုက္ရင္ လြမ္းေနခြင့္ ေတာင္မရပဲ ေနမွာေပါ့ အသက္ရွင္ က်န္ေနမွ လုပ္ခ်င္တာ လုပ္လို႕ ရမွာဆိုေတာ့ အနည္းဆံုးေတာ့ သြားေလသူကို လြမ္းေနခြင့္ေတာ့ ရွိေသးတယ္ေလ" လို႕ ကၽြန္မ ရဲ႕ အေၿဖကို သူက သေဘာက်စြာ " လက္တစ္လံုးၿခား စကားေၿပာ ကၽြမ္းက်င္တိုင္း ေရွာင္ထြက္ၿပန္ၿပီ " လို႕ သေဘာတက် ရယ္ေမာေနတက္ ၿပန္သည္။


သူနဲ႕ ကၽြန္မ အတြက္ ဆံုစည္းဖို႕ ဆိုတာ မေရရာ သလို၊ ေသလည္း မေသခ်ာေနဘူး။ လက္ရွိ အခ်ိန္ တစ္ခုကေန ေနာင္တစ္ခ်ိန္ ၿပန္ဆံုဖို႕ ဆိုတာလည္း မေရရာဘူး။ ေနာက္တစ္ၾကိမ္ သူနဲ႕ မ်က္နွာၿခင္း ဆိုင္ၿပန္ဆံုေတြ႕ ဖို႕ဆိုတာလည္း အတိအက် မေၿပာနိဳင္သလို ၿပန္ေတြ႕ ၿဖစ္တဲ႕ အခ်ိန္ၾက ရင္လဲ ကၽြန္မတို႕ နွစ္ေယာက္ရဲ႕ ေဘးမွာ သက္ဆိုင္သူ ေတြကိုယ္စီ ရွိေကာင္းလဲ ရွိေနနိဳင္တယ္။ ခ်ည္ေနွာင္မွဳ ကင္းတဲ႕ ခ်စ္ၿခင္း တစ္စံု၊ အတုတ္ေနွာင္ ကင္းတဲ႕ လြတ္လပ္တဲ႕ ခ်စ္ၿခင္းနဲ႕ အၿဖဴစင္ဆံုး အရိုးသားဆံုး အပြင့္လင္းဆံုး ၊ ေသခ်ာတယ္ ကၽြန္မတို႕ နွစ္ေယာက္ရဲ႕ ရင္ထဲမွာ တစ္ဦးေပၚ တစ္ဦး နားလည္မွဳနဲ႕ အေၿခတည္တဲ႕ ခ်စ္ၿခင္း တစ္စံုကလြဲၿပိး တၿခား ဘာမွ ရွိေနမွာ မဟုတ္တာ အမွန္ပဲေလ။ 


အဲဒီလိုနဲ႕ပဲ ကၽြန္မတို႕ နွစ္ေယာက္က အေမနဲ႕ သားလို ေႏြးေထြးမွဳမ်ိဳး၊ တစ္ခါ တစ္ရံ ေမာင္နွေတြလို ယုယမွဳမ်ိဳး၊ တစ္ခါ တစ္ေလ ေတာ့လည္း သူငယ္ခ်င္းေတြလို ပြင့္လင္းမွဳေတြနဲ႕၊ တစ္ခါ တစ္ေလေတာ့လည္း ဆရာဝန္နဲ႕ လူနာလို ဟန္ေဆာင္မွဳေတြ ကင္းၾကၿပီး တစ္ခါ တစ္ေလေတာ့လည္း အရမ္းခ်စ္ၾကတဲ႕ ခ်စ္သူ ေတြလို ၾကင္နာမွဳေတြနဲ႕။ ဟန္ေဆာင္မွဳ ေတြမရွိ တက္မက္မွဳ ကင္းၿပီး ရိုးသားတဲ႕ ၿဖဴစင္တဲ႕ ခ်စ္ၿခင္းေတြကို စာနာမွဳ ေဖးမမွဳ၊ နားလည္မွဳ ေတြနဲ႕အတူ လက္ရွိ အခ်ိန္ကိုပဲ တန္ဖိုးထားလို႕ ကၽြန္မနဲ႕ သူရဲ႕ အလွပဆံုး အတိတ္တစ္ခု ကို ဖန္ဆင္းရင္း အနာဂတ္မွာ ကၽြန္မတို႕ ဘယ္ေလာက္ပဲ ေဝးေဝး ခံနိဳင္ရည္ရွိ စြာေက်ာ္ၿဖတ္ဖို႕ အတူတူ ရင္ဆိုင္ ၾကိဳးစားရင္း ပစၥဳန္ပၸန္ ကို အလွဆံုး ေဆးေရာင္ ခ်ယ္ခဲ႕ၾကတဲ႕ အခါ ၾကည္နူးမွဳေတြ နဲ႕ ေလာကၾကိးက ၿမင္ၿမင္ သမွ် လွပေန ေတာ့မွာ မဟုတ္ပါလားရွင္။

#########################
################
########

စာဖတ္သူမ်ားအား အစဥ္ထာဝရ
ေလးစားလွ်က္..
အၿမဲၾကိဳးစားေနမယ့္ ...
Angelhlaing


13 comments:

ညီမ ေရ အရင္းနွီးဆုံးတစိမ္းတစ္ေယာက္ ဆိုတာဘယ္သူလဲဟင္? အစိမ္းေရာင္၀တ္ထားတဲ့ ခ်ာတိတ္တစ္ေယာက္ျဖစ္မယ္ထင္တာပဲ..
စာေရး ေကာင္းတယ္ေနာ္။
အားေပးေနတဲ ့

စာလာဖတ္တယ္ ညီမေရ..၊ အမုန္းေတြ၊ အာဃာတေတြ မပါဘဲ ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္း သူငယ္ခ်င္းေတြလို ဆက္ၿပီး ႐ွိေနတာက ေကာင္းေသာလမ္းခြဲျခင္းပါပဲ....။

အဟမ္း အဟမ္း း)) ေတြ႕ေနရပီး ေတြ႕လိုက္ရပီး ေတြ႕ရေတာ့မယ္ း))) စာအေရးအသားလက္စ ေျပာတာပါကြယ္ း)))) လႈိင္ေရ ဒီႏွစ္ သီတင္းကၽြတ္ လားကြဲ႕ း))

ဘာကိုမွ ေသခ်ာေမွ်ာ္လင့္မထားႏိုင္တဲ့ ေလာကႀကီးမွာ အတူရွိေနတဲ့အခ်ိန္ေလးေတြကိုပဲ တန္ဖိုးထား သိမ္းဆည္းထားၾကရတာပါပဲ ညီမေလးေရ...

ျမင္ျမင္သမွ် လွပေနပါေစဗ်ာ..။ စာေရးထားတာ ႏူးည့ံေနတာပဲ..။ ဒါနဲ႕ အေပၚက ကြန္မန္႕ေတြကိုဖတ္ရင္းနဲ႕ ျပံဳးမိတယ္.. း)))


ခင္မင္လ်က္
ေန၀ႆန္

ဘ၀မွာထာ၀ရၿမင္ၿမင္သမွ်လွပပါေစ။ ။ ။
ထပ္တူထပ္မွ်ခံစားလုိက္တယ္သူငယ္ခ်င္းေရ.....

မေရရာတဲ႔ မေသခ်ာမႈက ေသခ်ာေရရာမႈေတြ ျဖစ္လာႏိုင္ပါေသးတယ္
ေမတၱာမွန္ရင္ ဆံုးဆည္းခြင္႔ရၾကမွာပါ
အဲဒီခ်ိန္က် အရင္းႏွီးဆံုး သူစိမ္းေတြ မဟုတ္ေတာ႔ဘဲ အရင္းႏွီးဆံုး ေပါင္းဖက္ၾကသူေတြ ျဖစ္လာႏိုင္ပါတယ္

ဖတ္ရတာ ေကာင္းတယ္ဗ်ာ... ခံစားမႈ႕ေတြနဲ႔ ေရးထားေတာ့ ပိုျပီး ျပည့္စံုတယ္။ စိတ္ထဲက ခံစားမႈ႕အမွန္ဆုိရင္ေတာ့ အသဲကြဲဖူးပံုပဲေနာ္...:P:P:P ၾကိဳးစားပါဗ်ာ... အားေပးလွ်က္ပါ...

အက္ေဆးေလးနဲ႔ပိုတူတယ္

အခ်စ္ဆုိ..တခါတရံမွာပူေလာင္ေစတတ္သလို..တခါတရံမွာလဲ.ခြန္အားေတြျဖစ္ေနတတ္ျပန္ပါတယ္..မေရ..
ပိုစ္႕ေလးကိုဖတ္ရတာ..ရင္ထဲမွာတစံုတရာကိုခံစားမိလုိ္က္ပါတယ္..း)

တိုက္ဆိုင္စြာခံစားသြားပါတယ္..အမ...
...လိပ္ျပာ

မမေရ...
ဖတ္ရင္ဖတ္ရင္နဲ႔ေတာင္ေၾကြက်တယ္...
ဆက္လက္အားေပးေနမယ့္...ေမာင္ေလး...
တိမ္မိုးညိဳ...

လက္ေတြ႕မွာ တကယ္ျဖစ္ေနတာ အခုသူ႕ကိုျပန္ေတြ႕တယ္ ဆိုင္သူေတြလည္း ကိုယ္စီရွိျပီးသားဘဲ ဒါေပမယ္ သူငယ္ခ်င္းေတြလို ျဖဴျဖဴစင္စင္ခင္မင္တာလည္းမဟုတ္ဘူး ႏွစ္ေယာက္ထဲဘဲသိတဲ့ သံေယာဇဥ္ေတြနဲ႕ ဗ်
အခုထက္ထိ ေရွ႕တိုးဖို႕လည္းခက္ ေနာက္ဆုတ္ဖို႕လည္း မေတြးႏုိင္ျဖစ္ေနတယ္ .....

အလည္ လာေရာက္ၾကေသာ စာဖတ္သူ မိတ္ေဆြမ်ား ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေၿမ႔ပါေစ .... ေနာက္လည္း အိန္ဂ်ယ္ဆီကို အလည္လာပါဦးေနာ္ ... ၾကိဳဆိုပါတယ္ .... ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ရွင္ ...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More